Κέντρο Επικοινωνίας

Το Κέντρο Επικοινωνίας της ProCredit Bank παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες και βοήθεια σε ζητήματα που σας απασχολούν.

Η υπηρεσία διατίθεται σε τρεις γλώσσες: ελληνικά, αγγλικά και βουλγαρικά.

Το Κέντρο Επικοινωνίας της ProCredit Bank είναι διαθέσιμο σε όλους τους πελάτες μας, με ένα απλό τηλεφώνημα:

  • πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες της ProCredit Bank
  • μπλοκάρισμα χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας που εκδόθηκε από την ProCredit Bank και εκλάπη ή χάθηκε
  • πληροφορίες για εγγραφή και χρήση στο ProB@nking – Internet banking της ProCredit Bank

 

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το τηλεφωνικό μας κέντρο καλώντας στους παρακάτω αριθμούς:

Τηλεφωνικός αριθμός Τηλεφωνητής

Τιμή

2316008840
από κινητό ή σταθερό

Τοπική τηλεφωνική χρέωση

801 100 71 71 από σταθερό  Τοπική τηλεφωνική χρέωση

 

Επιπλέον, μπορείτε να επικοινωνείτε με το τηλεφωνικό μας κέντρο από χώρες του εξωτερικού, καλώντας τον διεθνή κωδικό για την Ελλάδα (+30) και στη συνέχεια 231600840 ή 801 100 71 71.

Παρακαλείστε να λάβετε υπόψη σας ότι ενδέχεται να υπάρξουν πρόσθετες χρεώσεις, ανάλογα με την τοποθεσία και τον διακομιστή σας. Η κλήση θα χρεωθεί ως διεθνής  προς την Ελλάδα από την τρέχουσα τοποθεσία σας.

Συχνές ερωτήσεις

  1. Σε τι με εξυπηρετεί το Κέντρο Επικοινωνίας;
  2. Μπορώ να πληροφορηθώ για τον λογαριασμό μου;
  3. Ποια είναι η χρέωση μίας κλήσης προς το Κέντρο Επικοινωνίας;
  4. Υπάρχουν τεχνικές προδιαγραφές για το τηλέφωνό μου, προκειμένου να επικοινωνήσω με το Κέντρο Επικοινωνίας;
  5. Πώς μπορώ να μεταφερθώ στην λειτουργία τονικής επιλογής;
  6. Πώς συνδέομαι με το Κέντρο Επικοινωνίας από χώρες του εξωτερικού;
Σε τι με εξυπηρετεί το Κέντρο Επικοινωνίας;

Το Κέντρο Επικοινωνίας σας βοηθάει να:

  • ενημερωθείτε για όλες τις υπηρεσίες που παρέχει η ProCredit Bank
  • μπλοκάρετε την  χρεωστική ή πιστωτική κάρτα που εκδόθηκε από την ProCredit Bank και εκλάπη ή χάθηκε
  • πληροφορηθείτε για εγγραφή και χρήση του ProB@nking  - Internet banking της ProCredit Bank
  • λάβετε συμβουλές σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων με το ProB@nking, όπως η απώλεια κωδικού ή προβλήματα με τους αριθμούς επαλήθευσης συναλλαγής
Μπορώ να πληροφορηθώ για τον λογαριασμό μου;

Το Κέντρο Επικοινωνίας δεν παρέχει πληροφορίες για τους λογαριασμούς των πελατών, το υπόλοιπο ή τις συναλλαγές. Τέτοιου είδους πληροφορίες είναι ορατές μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας ProB@nking. Δείτε περισσότερα για το ProB@nking εδώ.

Ποια είναι η χρέωση μίας κλήσης προς το Κέντρο Επικοινωνίας;

 

Τηλεφωνικός αριθμός  Τηλεφωνητής Τιμή
2316008840 από κινητό ή σταθερό Τοπική τηλεφωνική χρέωση
801 100 71 71 από σταθερό Τοπική τηλεφωνική χρέωση 
Υπάρχουν τεχνικές προδιαγραφές για το τηλέφωνό μου, προκειμένου να επικοινωνήσω με το Κέντρο Επικοινωνίας;

Για να καλέσετε το Κέντρο Επικοινωνίας, είναι απαραίτητο το τηλέφωνό σας να βρίσκεται στη λειτουργία τονικής επιλογής.

Πώς μπορώ να μεταφερθώ στην λειτουργία τονικής επιλογής;

Αν χρειαστεί, μπορείτε να μεταφερθείτε στη λειτουργία τονικής επιλογής με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • μέσω ενός διακόπτη ο οποίος βρίσκεται στα αριστερά ή στα δεξιά του τηλεφώνου σας – η μία επιλογή είναι «χτύπος» και η άλλη «τόνος»
  • χρησιμοποιώντας τον «αστερίσκο» που βρίσκεται στο πληκτρολόγιο του τηλεφώνου (πιέστε τον «αστερίσκο» πριν από άλλα κουμπιά)
  • με ειδικό προγραμματισμό του τηλεφώνου
Πώς συνδέομαι με το Κέντρο Επικοινωνίας από χώρες του εξωτερικού;

Για να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Επικοινωνίας από το εξωτερικό μπορείτε να καλέσετε στο +30 2316008840 ή +30 2316008841.

Παρακαλείστε να λάβετε υπόψη σας ότι ενδέχεται να υπάρξουν πρόσθετες χρεώσεις ανάλογα με την τοποθεσία και τον διακομιστή σας. Η κλήση θα χρεωθεί ως διεθνής  προς την Ελλάδα από την τρέχουσα τοποθεσία σας.

 

Περισσότερα